Esityslistat ja pöytäkirjat

Etelä-Pohjanmaan liiton toimielinten esityslistat ja pöytäkirjat siirretään internetiin niiden valmistuttua.

Etelä-Pohjanmaan liiton asioiden ja asiakirjojen hallintajärjestelmä on uudistunut.

Toimielinten uusimmat (5/2013 lähtien) esityslistat ja pöytäkirjat löytyvät täältä

Aiemmat toimielinten esityslistat ja pöytäkirjat löytyvät täältä

Toimielimet:
Maakuntapäivät (MPAIV)
Maakuntavaltuusto (MVALT)
Maakuntahallitus (MHALL)
Kulttuurilautakunta (KULTLTK)
Koulutusasiain toimikunta (KOULTMK)
Maakunnan yhteistyöryhmä (MYR)
Maakunnan yhteistyöryhmän sihteeristö (MYRSIHT)
Maakunnan yhteistyöryhmän hankeryhmä (MYRHR)

Päätöksien nähtävillä olo

Maakuntavaltuuston, maakuntahallituksen ja kulttuurilautakunnan pöytäkirjat pidetään nähtävillä Etelä-Pohjanmaan liiton toimistossa kutakin kokousta seuraavan toiseksi alkavan viikon viimeisenä työpäivänä. Muiden toimielinten pöytäkirjat pidetään nähtävillä kokousta seuraavan kolmanneksi alkavan viikon toisena työpäivänä. Toimielinten kokouspäivät löytyvät tapahtumakalenterista.

Viranhaltijapäätökset pidetään nähtävillä kunkin työviikon viimeisenä työpäivänä viranhaltijapäätöspöytäkirjanpitäjän työhuoneessa.

MATKALASKU- JA PALKKIOLOMAKE

Luottamushenkilöiden matkalasku- ja palkkiolomakkeen voi ladata täältä.

Lomakkeet kerätään yleensä kokouksissa, mutta ne voi lähettää myös skannattuna sähköpostiosoitteeseen kirjaamo(a)etela-pohjanmaa.fi tai postitse Etelä-Pohjanmaan liitto/ Kirjaamo, PL 109, 60101 Seinäjoki.