EU-tietokeskus

Etelä-Pohjanmaan liiton EU-tietokeskus kuuluu Euroopan komission Europe Direct -tiedotusverkostoon. Tarjoamme tietoa Euroopan unionista ja sen rahoitusohjelmista. Euroopan komissio tukee verkostoa sekä tiedollisesti että taloudellisesti.

Lue uusin uutiskirje täältä.

Etelä-Pohjanmaan liiton EU-tietokeskus:

• Vastaa kysymyksiin EU:sta, EU-rahoituksesta sekä kansainvälisestä hanketoiminnasta.
• Järjestää tiedotustilaisuuksia ja seminaareja ajankohtaisista EU-aiheista.
• Tarjoaa tukea ja koulutusta kansainvälisten hankkeiden suunnitteluun.
• Avustaa yhteistyökumppaneiden ja tiedon hakemisessa EU-maista hyödyntämällä Europe Direct -verkostoa.
• Julkaisee sähköistä uutiskirjettä ajankohtaisista unionin asioista.
• Tarjoaa EU-ohjelmiin osallistumisessa tarvittavaa ruohonjuuritason opastusta.

Tiedotuspiste on avoinna liiton aukioloaikoina ja sijaitsee liiton tiloissa Framin C-talon neljännessä kerroksessa. Asiakaspalvelupisteestä voit noutaa julkaisuja ja muuta EU-aiheista materiaalia. Pisteessä käytettävissäsi on tietokone internet-hakuja varten. Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostitse tai puhelimitse. Kyselyihin vastataan mahdollisimman nopeasti. Tiedotuspisteen ollessa kiinni voit soittaa maksuttomaan Europe Direct -palvelunumeroon 00800 678 910 11.

EU-tietokeskuksen uutiskirje

EU-tietokeskuksen uutiskirjeellä tiedotetaan ajankohtaisista Euroopan unionia ja kansainvälisyyttä koskevista asioista. Kirjeessä on esimerkiksi tietoa rahoitusohjelmien hakuajoista. Uutiskirje ilmestyy kuusi kertaa vuodessa eli joka toinen kuukausi. Tilaa uutiskirje >>

Etelä-Pohjanmaan liiton EU-tietokeskus
Projektikoordinaattori Hanna Meriläinen