EU Etelä-Pohjanmaalla -julkaisu vie jääkarhujen ja robottien maailmaan

10.09.2020

EU-tietokeskuksen vuosittain ilmestyvä tiedotuslehti sai tänä vuonna nimimuutoksen, kun aiemmin Kansainvälinen Etelä-Pohjanmaa -nimellä kulkenut lehti vaihtui EU Etelä-Pohjanmaalla -nimeä kantavaksi julkaisuksi. Nimimuutoksella laajennetaan lehden tiedotuksen sisältöjä kansainvälisistä asioista laajemmin maakunnallisiin ja paikallisiin EU-uutisiin.

Vuoden 2020 teemana on digitalisaatio ja lehdessä esitellään monipuolisesti EU:n vaikutuksia maakunnan digitalisaation edistäjänä sekä tuodaan esiin myös EU:n digitaalistrategiaa. Lehden sivuilta voit lukea miten jääkarhut ja humanoidirobotit liittyvät maakunnan digitalisaatioon.

Julkaisu on luettavissa verkossa pdf- ja Issuu-versiona. Lehden paperiversion voi myös tilata maksutta kotiin ottamalla yhteyttä EU-tietokeskukseen sähköpostitse osoitteesta: eu-tietokeskus@etela-pohjanmaa.fi.

Mukavia lukuhetkiä!

EU Etelä-Pohjanmaalla 2020 pdf-julkaisu

EU Etelä-Pohjanmaalla 2020 Issuu-julkaisu (ei saavutettava)

Kansikuva