Tulevaisuusfoorumi: Korkeakoulutuksella elinvoimaa alueiden ja kuntien kehitykseen 11.11.2019

1.11.2019

Tervetuloa 11.11.2019 Seinäjoella järjestettävään tulevaisuusfoorumiin, jossa käsitellään Suomen koulutusjärjestelmän ja alueiden tulevaisuutta sekä korkeakoulutuksen mahdollisuuksia kunnille ja yrityksille.

• Aika: Maanantai 11.11.2019 klo 13:00–16:00
  • Paikka: Seinäjoki Frami B, Auditorio 2, os. Kampusranta 9

Tilaisuuden pääpuhujana on tiede- ja kulttuuriministeri Hanna Kosonen. Asiantuntijapuheenvuoroja kuullaan Sitran ja Etelä-Pohjanmaan liiton edustajilta, joissa näkökulmina ovat mm. koulutustason nostaminen, elinikäinen oppiminen ja koko yhteiskunnan tasa-arvoinen kehitys. Lisäksi tilaisuudessa esitellään case-esimerkkien kautta korkeakoulujen ja kuntien ratkaisuja osaamisen sekä elinkeinoelämän kilpailukyvyn vahvistamiseksi.

Ohjelma »

Ilmoittaudu 5.11. mennessä osoitteessa: https://fi.surveymonkey.com/r/tulevaisuusf1111

Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Etelä-Pohjanmaan liitto ja Seinäjoen yliopistokeskus.

Lisätietoja:

Miika Laurila, miika.laurila(a)etela-pohjanmaa.fi, puh. 040 6603 733

Katja Marttunen, katja.marttunen(a)tuni.fi puh. 050 318 2227

Tulevaisuusfoorumit ovat osa maakunnassa tehtävää tulevaisuustyötä. Tilaisuuksien tavoitteena on edistää keskustelua maakunnan tulevaisuudesta ja lisätä vuoropuhelua eri sektorien toimijoiden välillä. Tilaisuudet ovat avoimia ja maksuttomia.