TERVETULOA SUOMEN
SUURIMPAAN KÖKKÄÄN!

TEHDÄÄN YHDESSÄ ETELÄ-POHJANMAASTA
ENTISTÄKIN PAREE!

Etelä-Pohjanmaalla on totuttu tekemään asiat isosti ja hyvin – just eikä melkein -mentaliteetilla. Mutta ei kai me ny tähän jäädä? Mitä seuraavaksi keksitään, jotta Etelä-Pohjanmaa olisi entistäkin paree?

Suomen suurimmassa kökässä haetaan ainutlaatuisia ideoita ja uusia menestystarinoita Etelä-Pohjanmaan kehittämiseksi. Nyt saa katsoa pitkälle ja kauas, yksin tai yhdessä.

Jaa oma hulluin, vaikuttavin tai tuorein ideasi allaolevalla lomakkeella 30.11. mennessä. Paras idea voi voittaa jopa 5000 €!

#suomensuurinkökkä
#entistäkinparee
#ideakökkä

Kiitos! Ideasi lähti matkaan!
Oops! Jotain meni pieleen. Kokeile lähettää uudelleen.

Tuu följyyn ja tuo kaverit kanssa – tehdään yhdessä Etelä-Pohjanmaasta entistäkin paree!

KILPAILUN AIKATAULU

Kilpailu on avoinna 30.10.–30.11.2019 välisen ajan.

KILPAILUN TUOMARISTO

Ideat arvioi mainio tuomaristomme, johon kuuluvat Juha Alarinta (tutkimusjohtaja, Seinäjoen yliopistokeskus) Mette-Mirella Foudila (kuntien nuorisovaltuustojen edustaja), Kati Pasto (yrittäjä), Antti Saartenoja (vs. maakuntajohtaja, Etelä-Pohjanmaan liitto), Aino-Maija Siren (aluejohtaja, Pohjanmaan Liikunta ja Urheilu ry) ja Teppo Ylitalo (tutkija, Helsingin yliopisto).

NÄIN OSALLISTUT:

Kuka voi osallistua?

Kuka tahansa.

Yksin vai yhdessä?

Sekä että.

Missä?

Verkossa: www.epliitto.fi/ideakokka

Koska?

30.11.2019 mennessä.

Ideakökkä osallistumiskuvaus

Paras idea voi voittaa jopa 5 000 euroa!

EI KAI ME NY TÄHÄN JÄÄDÄ – MITÄ SEURAAVAKSI KEKSITÄÄN?

#suomensuurinkökkä
#entistäkinparee
#ideakökkä

idea kökkä ikoni